Skip to Content
Linkin Park op 1 in de Nillies500

Linkin Park op 1 in de Nillies500

'In The End' favoriete Nillies-song van de MNM-luisteraars

Vrijdag 4 juni -  Afgelopen week was er de Nillies500 op MNM, met dj's Ann Reymen, Brahim en Astrid Demeure. Vandaag om 18.00 uur kenden we de nummer 1. De luisteraars van MNM kiezen 'In The End' van Linkin Park tot hun favoriete song uit de Nillies. Het nummer van de band rond de in 2017 overleden Chester Bennington is populairder dan ooit. In de Nillies500 lijst hoor je op MNM enkel muziek van het eerste decennium van deze eeuw.

Leuke weetjes over Nillies500

  • Viva La Vida van Coldplay en Poker Face van Lady Gaga vervolledigen de top 3.
  • Walk on Water van Milk Inc. is de hoogste Vlaamse song in de Nillies500. Het nummer staat dit jaar op plaats 4.
  • Meest genoteerd: Fergie (solo en met de Black Eyed Peas) en Justin Timberlake (solo en met *NSYNC) staan beiden 12 keer in de lijst.

Top 10

1. In The End - Linkin Park

2. Viva La Vida - Coldplay

3. Poker Face - Lady Gaga

4. Walk On Water - Milk Inc.

5. Where Is The Love? - Black Eyed Peas feat. Justin Timberlake

6. Fix You - Coldplay

7. Lose Yourself - Eminem

8. Unwritten - Natasha Bedingfield

9. Kryptonite - 3 Doors Down

10. Crazy In Love - Beyoncé feat. JAY-Z

MNM Back to the 90’s&Nillies

MNM Back to the 90s & Nillies kaapt op zaterdag 6 november, naast het uitverkochte Sportpaleis, ook de Lotto Arena voor het eerste, ongezien grote feestje van dit najaar.
Daar zal dit jaar niemand minder dan Atomic Kitten optreden, vooral bekend van hun grote hits 'Whole Again' en 'Eternal Flame'. De affiche wordt verder aangevuld door Cascada, Gers Pardoel en DJ’s Omdat Het Kan Soundsystem, Erwin De Nul en DJ F.R.A.N.K.

Story image

Meer info over MNM Back to the 90s & Nillies vind je op mnm.be.

Jasmien Kuipers VRT Communicatie

 

Over MNM

MNM is dé radiozender voor jongeren van de VRT. Het is een ontspannende hitpartner die de jonge mediagebruikers en hun leefwereld centraal stelt en van daaruit een relevant informatief aanbod brengt. MNM betrekt jongeren en moeilijker te bereiken doelgroepen actief bij de Vlaamse samenleving. De zender stimuleert hen om elkaar te ondersteunen in de complexe wereld en biedt daartoe een interactief platform op de radio en online met een sterke focus op participatie, gemeenschapsvorming en engagement.

Voor pers (opgelet: vragen van luisteraars worden enkel beantwoord via de klantendienst)
Elise Vandevenne
Elise.vandevenne@vrt.be

Voor luisteraars en surfers
Klantendienst VRT
02 741 25 80
www.vrt.be/nl/heb-je-een-vraag/

Klik hier voor interviews

Klik hier voor hogeresolutiefoto's

Het gebruik van fotomateriaal, grafisch materiaal en logo's is niet toegestaan zonder voorafgaande toestemming van VRT, hetzij via e-mail of na ontvangst van een login op het fotoportaal. Het gebruik van de login impliceert dat u instemt met de geldende rechten en gebruiksvoorwaarden.

MNM
Auguste Reyerslaan 52
1043 Brussel

VRT Brands Logos